یادگیری کامپیوتر با زبان علم و عمل

شاید این وبلاگ بتونه جای خوبی باشه. برای حرفهایی که توی محیط دانشگاهی زده نمیشن. ولی دونستان آن برای یک مهندس کامپیوتر یا دوست داران کامپیوتر حیاطی باشه

یادگیری کامپیوتر با زبان علم و عمل

شاید این وبلاگ بتونه جای خوبی باشه. برای حرفهایی که توی محیط دانشگاهی زده نمیشن. ولی دونستان آن برای یک مهندس کامپیوتر یا دوست داران کامپیوتر حیاطی باشه

امواج خطری جدیست!؟

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۲ ق.ظ

سلام دوستان.

امروز با چیز خیلی جالبی برخوردم که بی درنگ به تحقیق و انتشار در موردش به فکر افتادم.

حدودا 3 ماهی هست که سیستم صوتی ماشینم به شکل اتوماتیک از حالت پخش به حالت رادیو میرفت. که دیگه این روزها خیلی کلافم کرده بود. گفتم و برم یه سر بزنم به جایی که سیستم رو خریداری کردم تا مشکل رو ازش جویا بشم.

بعد از سلام و علیک مشکل رو بیان کردم و هنوز حرفم تموم نشده بود که گفت حتما سیستم پرش داره روی رادیو. گفتم بله دقیقا همین جوره!

امواج

و حرفاش رو تکمیل کرد که آنتن رادیو رو باز کن درست میشه! با تعجب کامل که چه جوری میتونه این مشکل به انتن وصل بشه، فیش انتن ماشین رو پیدا کردم و قطع کردم. دیدم دقیقا درست شد. کلی به این قضیه فکر کردم که اگر انتن من خراب باشه که نباید امواج رو خوب بگیره نه اینکه بتونه به سیستم پخش دستور بده. خلاصه راه حلی به فکرم نرسید و دوباره برگشتم پیش مغازه دار و دلیل رو جویا شدم! و گفت: که مدتی هست که توی سطح شهرستان و استان به شکل خیلی قوی داره پارزیت ماهواری انجام میشه و دقیقا با شروع این کار همه سیستم های این مارک دچار این مشکل شدن.

واقعا با شنیدن این حرف دگرگون شدم. سری خودم رو رسوندم به خونه و افتادم به سرچ کردن. که امواج رادیویی که امروزه همه جای زندگی ما رو در بر گرفتن چه ضررهایی دارن و خیلی جالب که توی همه سایتها قید شده بود که هنوز تا هنوزه نتونستم معایبی برای اواج رادیویی پیدا کنن.

یعنی من دارم توی دنیایی زندگی میکنم که چندتا ISP(واسه اینترنت)، چندتا اپراتور موبایل، چندتا موج رادیویی، چندتا اواج بی سیم و حتی مدم های وایرلس خونه ما و همسایه و کلی امواج بی سیم شخصی دیگه، روزانه از من عبور میکنه و بعد هیچ ضرری نداره

چه قدر این پارازیت انداختن که به اصطلاح بهشون میگن جمینگ قدرت زیادی داره که میتونه چیپ ستهای سیستم صوتی ماشین من رو تحریک کنه و اتوماتیک بره روی رادیو

مگه این اواج رادیویی که از نوع ماکرویو هست همون موجی نیست که با سطح قدرت بالاتر (در حد گیگاهرتز که همین الان هم واسه ارتباطات راه دور استفاده میشه) غذا رو توی چند دقیقه باهاش توی دستگاه ماکروویو میپذن

و جالب تر اون که کلی معایب و مریضی رو تهمت به این امواج زدن، ولی وقتی که سازمان WHO (سازمان بهداشت جهانی) برسی میکنه میگه نه! از این خبرها نیست!

اخه مگه میشه تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها


چند لحظه به عکسهای زیر توجهکنید!

امواج

(به حرارت زیاد و درجه حساسیت مغز انسان و نفوز اواج به اجسام توجه خاصی کنید)


امواج رادیویی

والا من که موندم این سیاست هست! یا دقیقا علمه! در هر حال این موضوع از حد تفکری من خارج شده. امیدوارم که بتونیم با نظرات شما به نکته بهتری هم پی ببریم

نظرات  (۱)

سلام احسان
اول اینکه چرا اینقده نوشته ات رنگارنگ شده:دی
دوم، زیاد گیر نده به از ما بهترون. حتما مشکلی نداره دیگه
پاسخ:
میخواستم جلب توجه کنم رنگیش کردم :D
اینکار رو کردم به خاطر اینکه قسمتهای مکث و مهم رو مشخص کرده باشم. البته بعضی هاش هم لینک خوردن واسه همین رنگی شدن خودشون
در آخر هم اره زندگی باید کرد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی